Veelgestelde vragen
Hier vind je de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel ‘m gerust!
Hier vind je de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Stel ‘m gerust!
Bij Nettorama kun je onze actuele acties vinden in onze folder en voordeelmail. Onze folder is te bekijken op onze website, daarnaast kun je je aanmelden voor onze wekelijkse voordeelmail, waarin we je op de hoogte houden van de laatste aanbiedingen
Bij Nettorama wordt de nieuwe folder iedere vrijdag om 17.00 uur op onze website geplaatst. Op dat moment kun je de folder online bekijken en alle actuele aanbiedingen bekijken.
Bij Nettorama gelden de folderaanbiedingen altijd van maandag t/m zondag.
Als je geen folder hebt ontvangen, kun je dit melden bij een van onze filialen of door het contactformulier in te vullen dat beschikbaar is bij het onderdeel "Klantenservice" op onze website. We vragen je dan onderstaande gegevens door te geven:
Als een product uitverkocht is kun je in ons filiaal een tegoedbon voor dit artikel krijgen. Met deze tegoedbon kun je het artikel tegen de aanbiedingsprijs kopen als het weer verkrijgbaar is. Op=op acties zijn uitgesloten.
Bij Nettorama hanteren we het concept van "Extra lang laag". Dit betekent dat bepaalde producten gedurende een langere periode tegen dezelfde aanbiedingsprijs worden aangeboden. Hierdoor kunnen klanten langer profiteren van deze voordelige prijzen.
De aanbiedingen van "Extra lang laag" zijn te vinden in onze folder.
Bij Nettorama betaal je gegarandeerd de laagste prijs én betaal je 10 tot 15% minder dan bij welke supermarkt dan ook. Als je bij Nettorama een artikel koopt dat elders voor een lagere prijs wordt aangeboden, krijg je je geld terug, mag je het artikel houden én passen wij de prijs binnen 24 uur aan in al onze filialen. Op die manier blijven wij altijd de goedkoopste supermarkt van Nederland!
Er zijn drie belangrijke voorwaarden verbonden aan onze laagste prijsgarantie:
Heb je bij Nettorama een artikel gekocht dat elders voor een lagere prijs wordt aangeboden, dan krijg je je geld terug, mag je het artikel houden én passen wij de prijs binnen 24 uur aan in al onze filialen. Op deze manier blijven wij altijd de goedkoopste supermarkt van Nederland!
Er zijn drie belangrijke voorwaarden verbonden aan onze laagste prijsgarantie:
Bij Nettorama bieden we niet alleen de laagste prijzen van Nederland, maar ook nog eens extra korting op ruim 2500 A-merken met onze volumevoordeel garantie. Hiermee profiteer je van nóg meer voordeel als je meerdere stuks van een product aankoopt. Wanneer je bij ons twee of drie stuks van een product koopt, krijg je namelijk nog eens 10% korting bovenop onze toch al scherpe prijzen. Hierdoor ben je verzekerd van de allerbeste prijs!
De producten met 10% extra korting kun je in de winkel herkennen door de aanduiding op de schapkaarten. Op de schapkaarten staat bij 2 of 3 stuks 10% extra korting.
Wanneer je bij Nettorama boodschappen doet, kun je rekenen op de allerbeste en meest verse producten dankzij onze beste vers garantie. Onze groente- en fruitafdeling is verkozen tot de beste van Nederland en onze vakslagers zijn meesters in het bereiden van overheerlijk vlees dat altijd vers wordt gesneden en verpakt in de hoeveelheid die je wenst. Bovendien is ons Molengoud brood supervers en smaakt het precies zoals vers brood hoort te smaken. Proef onze verse producten zelf en zet altijd de lekkerste maaltijden op tafel!
Wij streven ernaar om je alleen het allerbeste te bieden. Ben je desondanks niet geheel tevreden met een product? Meld het bij een van onze medewerkers en je krijgt gratis een vervangend product of je geld terug. Bij Nettorama vind je geen producten met een houdbaarheidsdatum van vandaag, omdat wij deze al een dag eerder uit de schappen halen. Mocht je toch een product met deze datum aantreffen, dan krijg je het product gratis mee naar huis. Deze garantie is niet van toepassing op dagverse producten en afgeprijsde artikelen.
Je kunt je aanmelden voor onze voordeelmail op onze website. Door je aan te melden, blijf je op de hoogte van de nieuwste acties en profiteer je optimaal van de voordelen die Nettorama te bieden heeft. Mis geen enkele kans om te besparen en meld je vandaag nog aan voor onze voordeelmail!
Wat jammer dat je onze voordeelmail niet meer wilt ontvangen. Je kunt je via de afmeldlink in onze voordeelmail uitschrijven. Uiteraard kun je hiervoor ook een contactformulier invullen.
De openingstijden van onze filialen zijn te vinden op onze website onder het kopje "Winkels". Hier kun je de specifieke openingstijden van elk filiaal bekijken.
Op onze website kun je bij het onderdeel "Winkels" het dichtstbijzijnde filiaal vinden.
De afwijkende openingstijden van de filialen van Nettorama worden op de website onder het gedeelte "Winkels" vermeld. Ook worden de afwijkende tijden via biljetten in het betreffende filiaal aangegeven.
Bij Nettorama begrijpen we dat tevredenheid van klanten van groot belang is. Daarom bieden we de mogelijkheid om een product binnen 7 dagen te ruilen of terug te brengen, op voorwaarde dat het product ongeopend is. Uitzondering hierop zijn aangebroken, bevroren of gekoelde producten.
Bij Nettorama vind je al onze actuele vacatures op onze website onder het onderdeel "Werken bij".
Om te solliciteren, kun je eenvoudig het online sollicitatieformulier invullen dat beschikbaar is op onze website.
Bij Nettorama is het mogelijk om vanaf 15 jaar te komen werken. Al onze openstaande vacatures kun je vinden op onze website onder het onderdeel "Werken bij". Daar kun je ook een online sollicitatieformulier invullen om je interesse kenbaar te maken. We nodigen je uit om onze website te bezoeken en te ontdekken welke carrièrekansen er bij Nettorama op jou wachten!
Bij Nettorama vind je al onze actuele vacatures op onze website onder het onderdeel "Werken bij".
Om te solliciteren, kun je eenvoudig het online sollicitatieformulier invullen dat beschikbaar is op onze website.
Bij Nettorama is het momenteel niet mogelijk om online boodschappen te bestellen.
Het is niet mogelijk dat Nettorama je boodschappen thuisbezorgd.
Om een compliment of klacht in te dienen, kun je gebruikmaken van het contactformulier op onze website. Het contactformulier is te vinden onder het onderdeel "Klantenservice". Vul het formulier in met de benodigde gegevens en beschrijf duidelijk je compliment of klacht. We streven ernaar om binnen 5 dagen een reactie te geven en de kwestie zo snel mogelijk op te lossen.
Bij Nettorama voeren we het huismerk g'woon. We zijn er trots op om g'woon-producten aan te bieden tegen de laagst mogelijke prijs.
Klik hier voor de productinformatie van onze donuts mixbox met vijf smaken.